Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 19 lutego 2013

"Syberia życia nie jest dla palm"

A tańczcie naokoło
Stajenni Augiasza!
Popatrzcie- jestem tak blisko.
Męczcie się w tantalowskim stylu,
Zapominając, że życie to moment.
Drugiego nie dostaniecie.

Stare sekundy, minuty, godziny,
Dni, miesiące i lata
Nie mogą się aliści odmłodzić.
One już sobie zmarły:
U mnie bardzo naturalnie,
A u was tragicznie.

Kto z nas potrafi
Teraz uśmiechnąć się
W szklanej tafli lustra,
Kiedy nikt nie patrzy?
Albo się żyje swoim życiem,
Albo się żyje życiem innych.

Wykiełkowałem w szklarni.
Każdy taką posiada.
Na własne życzenie zbiłem
Wszystkie szyby.
Ktoś przecież później
Mógł mnie zaskoczyć.

Kto nie zniszczy swojej szklarni
Bardzo wcześnie- męczy się później,
Cierpi i upada przez rzeczywistość
Bezwzględnej dorosłości.
Syberia życia nie jest dla palm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz