Łączna liczba wyświetleń

sobota, 28 kwietnia 2012

"Urodziny"

28 kwietnia- ważna dla mnie data,
Bo kolejna rocznica przesypuje
W mojej niewidzialnej klepsydrze
Niezbadaną ilość piasku.

W moje urodziny patrzę w tył,
By nie zapomnieć pięknych chwil.
Patrzę też w przyszłość,
By zrobić miejsce dla czegoś,
Co dobrze przyjdzie mi wspominać.
W moje urodziny patrzę tu i teraz.
Chyba specjalnie dla mnie
Przyleciały powietrzne akrobatki
W czarnych frakach po długiej zimie,
A na termometrze, o dziwo,
28 rocznicowych kresek na plusie.

Magia...
Sama magia.

W moje urodziny kołdra
Zapachów czeremch i wiśni
Wypełnionej ciepłym wiatrem
Otula mój umysł, przyduszając
Wszystkie niepogodne myśli trosk.
W ten szczególny dzień żółć mniszków
Wcześniej zaczęła maj.



W moje urodziny patrzę
I cieszę się prawdziwie
Tylko prezentami natury,
Bo wiem, że nie dostałem
Ich tylko sam na wyłączność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz