Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 27 lutego 2012

"Donna perfetta"

Jedno spojrzenie
I jedno trzepnięcie rzęsami,
I jeden  Twój uśmiech
Sprawia, że wyciągam
Z serca całe złoto.
Wiedz, że oprószę naszą miłość
Diamentowym blaskiem oczu.

Donna perfetta,
Wyciągnij  i Ty swoje złoto.
Donna perfetta,
Otwórz swój sezam.
Donna perfetta,
Pozwól mi stopić w jedno
Ten szlachetny metal.
Donna perfetta,
Razem będziemy bardziej bogaci.
O moja donna perfetta,
Złotej miłości nigdy za wiele.

Jedno moje spojrzenie
I jedno moje mrugnięcie oczami,
I jeden mój uśmiech
Niech sprawi, że wyciagniesz
Z serca całe swoje złoto.
Oprósz naszą miłość
Diamentowym blaskiem oczu.

Donna perfetta,
Wyciągnij  i Ty swoje złoto.
Donna perfetta,
Otwórz swój sezam.
Donna perfetta,
Pozwól mi stopić w jedno
Ten szlachetny metal.
Donna perfetta,
Razem będziemy bardziej bogaci.
O moja donna perfetta,
Złotej miłości nigdy za wiele.

Donna perfetta,
Nie zawsze trzeba umrzeć,
By poczuć się jak w niebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz