Łączna liczba wyświetleń

środa, 29 lutego 2012

"Ocean"

Ocean jest mną,
A Ty nie będziesz innym oceanem.
Możesz być rzeką, która
Nada mi słodyczy ukochanej.

Nie ruszysz twardych
Stron mojej duszy skamieniałej,
Więc szukaj ołówka.
Mam marginesy niezapisane.

Cóż bez Ciebie? Cóż?
Nic, bo jestem oceanem...
I bez rzeki byłem,
A wszelką moc z chmur ściągałem.
Z chmur, o których inni
Nie śmieli myśleć nawet.

Nie zabierzesz mi już wszystkiej soli.
Soli, która potrafi dać i gorycz zemsty,
I uchronić od zepsucia świata.
Wiem, że jestem słony...
Nigdy słodki się nie stanę,
Więc jeśli kochasz, jeśli lubisz,
Wiedz, że częścią mej
Słoności się na zawsze staniesz.

I choćby Cię odzyskać słodką próbowali,
Ty nie powrócisz do dawnego stanu,
Bo rozcieńczyłaś się wiekuiście
W bezkresie mego oceanu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz